Proxecto STEAM
O APARATO DIXESTIVO
Levamos a cabo o noso proxecto STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Maths), empregando o Blue Bot, un robot programable diseñado para ser utilizado por nenos e nenas.
Este robot consta con sete botóns que permiten ao alumnado programar o traxecto polo que se desprazará, circulará no noso proyecto por encima dun taboleiro que deseñamos nós mesmas.
O taboleiro conta con dez casillas, cun órgano do aparato dixestivo cada unha. Ademáis, elaboramos dous dados e unhas preguntas enumeradas que convertimos en tarxetas.
Deste xeito, o alumando deberá tirar os dados, sumalos e escoller a pregunta co número do resultado da suma, cuxa resposta corresponderá cun dos órganos do taboleiro.
Ademáis, fixemos dúas tarxetas con dous símbolos que representan "SÍ" e "NON", as cales serán colocadas de xeito aleatorio previamente, en dúas das casillas polas cales o Blue Bot deberá pasar obligatoriamente (SÍ) e non poderá pasar (NON).
Deste xeito, o alumnado terá que visualizar o percorrido que o robot deberá facer e programalo, tras pensar a resposta á pregunta que lles tocou responder.
Parécenos un xeito moi dinámico e divertido para repasar os órganos do aparato dixestivo, ademáis de moi útil para traballar coas novas tecnoloxías!
Acceso video youtube: Proxecto STEAM: Aparato dixestivo
Comentarios
Publicar un comentario